Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Proces organizacijske komunikacije

Kenan Spaho


Puni tekst: hrvatski pdf 244 Kb

str. 318-318

preuzimanja: 57.095

citiraj


Sažetak

Menadžeri provode većinu svoga vremena u komunikaciji na više načina: sastanci, diskusije licem u
lice, pisma, elektronske poruke itd. Također, sve više uposlenika shvaća da je komunikacija vrlo važan
dio u poslu jer je većina poslovnih aktivnosti zasnovana na timskom radu uposlenika organiziranih u
različite funkcionalne grupe. To je razlog zašto je komunikacija postala važna u kompaniji. Iskustvo
je pokazalo da postoje značajne razlike u načinu komunikacije i da komunikacija postaje vrlo važan
faktor koji jednu kompaniju čini uspješnijom od druge.

Ključne riječi

poslovna komunikacija; organizacijska komunikacija; process komunikacije; efektivna komunikacija

Hrčak ID:

94223

URI

https://hrcak.srce.hr/94223

Datum izdavanja:

3.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 60.646 *