Skip to the main content

Preliminary communication

Mišljenja pakistanske djece o TV oglašavanju

Muhammad Kashif ; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Umair Altaf ; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Sajid Ali ; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Umer Asif ; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Hafiz Muhammad Ayub ; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Wafa Abeer ; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Ernest Cyril De Run ; University of Malaysia, Sarawak, MALAYSIA


Full text: english pdf 183 Kb

versions

page 245-261

downloads: 1.599

cite


Abstract

Ova kvalitativna studija istražuje mišljenja pakistanske djece o televizijskom oglašavanju te navodi čimbenike utjecaja na izbor marke tzv. snack proizvoda. Namjernim uzorkovanjem odabrano je tridesetšestero djece iz triju škola, u kojima su putem fokus grupa prikupljeni kvalitativni podaci. Nalazi istraživanja upućuju na to da djeca razumiju namjere sadržane u porukama oglašivača snack proizvoda. Različiti oblici pojedinih maraka usmjereni na elemente vezane i nevezane uz proizvod smatraju se nužnima i pridonose namjeri kupovine. Djeca identificiraju marke kroz jinglove i crtane likove te su svjesna logike TV oglašavanja. Istraživanje je pokazalo da su ona dobro obaviještena, iskrena, da vole zabavu i racionalni su potrošači, što ima važne implikacije za marketinške stručnjake u prehrambenoj industriji. Ovaj je rad izvoran doprinos u području socijalizacije potrošača i nastoji pomoći čitateljima pri razumijevanju stavova djece prema TV oglašavanju putem identifikaciju nekih elemenata koji pridonose izboru marke snack proizvoda među djecom.

Keywords

marke snack proizvoda; oglas; djeca; fokus grupe; Pakistan; roditelji

Hrčak ID:

95538

URI

https://hrcak.srce.hr/95538

Publication date:

23.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.550 *