Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.32728/tab.09.2011.15
Usvajanje vokabulara engleskog jezika kao stranog jezika u ranoj školskoj dobi
Ana Sekelj
; Odjel za humanističke znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Sažetak
Članak ukazuje na važnost vokabulara u procesu učenja engleskog jezika kao stranog jezika i to prvenstveno u periodu ranog učenja, jer kvaliteta iskustva učenja stranog jezika na početku školovanja bitno određuje daljnji proces učenja. U prvoj, ranoj fazi učenja naglasak je na vještinama slušanja i govorenja, jer učenici trebaju savladati vještinu čitanja i pisanja najprije na materinskom jeziku. U prikazivanju tehnika podučavanja vokabulara posebno se naglašava uloga priče, jer je afektivni čimbenik izuzetno važan u razdoblju ranog učenja. Ukazuje se također na činjenicu da izbor priče i razina jezika trebaju biti primjereni dobi učenika i njihovu znanju o jeziku i znanju o svijetu.
Ključne riječi
rano učenje; jezične vještine; vokabular; tehnike podučavanja
Hrčak ID:
102935
URI
Datum izdavanja:
20.12.2011.
Posjeta: 10.490 *