Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

KRIZA ČITANJA U SUVREMENOJ RAZREDNOJ NASTAVI

Aleksandar Olajoš Nađ orcid id orcid.org/0000-0003-3956-050X ; student doktorskog studija metodike nastave, Filozofski fakultet u Novome Sadu


Puni tekst: hrvatski pdf 377 Kb

str. 49-58

preuzimanja: 1.732

citiraj


Sažetak

U radu se izlažu rezultati ispitivanja stavova učenika prema čitanju. Istraživanje je realizirano u osnovnoj školi “Ivan Milutinović” u Subotici, na uzorku koji su činili učenici od drugog do četvrtoga razreda spomenute škole. Cilj istraživanja bio je kompleksnije sagledati utjecaj čitanja na spol učenika, odnosno uočavanje razlika i sličnosti u stavovima dječaka i djevojčica prema čitanju. Učenike treba poticati na čitanje, savjetovati i predlagati literaturu prikladnu uzrastu učenika. Učitelj, njegujući kulturu čitanja, mora poticati učenika da on sam dalje u životu nastavi s čitanjem i daljnjim samoobrazovanjem. U cjelini promatrano učenici sve manje vremena posvećuju knjizi i čitanju. Provedeno istraživanje jasno ukazuje na sveprisutni problem krize čitanja.

Ključne riječi

čitanje; knjiga; učitelj; kriza čitanja

Hrčak ID:

106249

URI

https://hrcak.srce.hr/106249

Datum izdavanja:

25.4.2013.

Posjeta: 3.363 *