Izlaganje sa skupa
KRIZA ČITANJA U SUVREMENOJ RAZREDNOJ NASTAVI
Aleksandar Olajoš Nađ
orcid.org/0000-0003-3956-050X
; student doktorskog studija metodike nastave, Filozofski fakultet u Novome Sadu
Sažetak
U radu se izlažu rezultati ispitivanja stavova učenika prema čitanju. Istraživanje je realizirano u osnovnoj školi “Ivan Milutinović” u Subotici, na uzorku koji su činili učenici od drugog do četvrtoga razreda spomenute škole. Cilj istraživanja bio je kompleksnije sagledati utjecaj čitanja na spol učenika, odnosno uočavanje razlika i sličnosti u stavovima dječaka i djevojčica prema čitanju. Učenike treba poticati na čitanje, savjetovati i predlagati literaturu prikladnu uzrastu učenika. Učitelj, njegujući kulturu čitanja, mora poticati učenika da on sam dalje u životu nastavi s čitanjem i daljnjim samoobrazovanjem. U cjelini promatrano učenici sve manje vremena posvećuju knjizi i čitanju. Provedeno istraživanje jasno ukazuje na sveprisutni problem krize čitanja.
Ključne riječi
čitanje; knjiga; učitelj; kriza čitanja
Hrčak ID:
106249
URI
Datum izdavanja:
25.4.2013.
Posjeta: 3.363 *