Ekonomski pregled, Vol. 56 No. 11, 2005.
Izvorni znanstveni članak
RAZVIJENI MARKETINŠKI SUSTAV HRANE U EKONOMIJAMA U OPORAVKU: POUKE IZVEDENE IZ HRVATSKOG “STAROG ALI USPJEŠNOG” PODUZEĆA GAVRILOVIĆ
Clifford J. Shultz II
Biljana Crnjak-Karanović
Sanda Renko
Sažetak
Marketinški sustav hrane koji dobro funkcionira snažno doprinosi društveno ekonomskom razvoju i globalnoj povezanosti u razdobljima oporavka i /ili tranzicije. Gavrilović, stabilno i povijesno uspješno poduzeće pripada grupi “starih ali uspješnih” poduzeća, poslovni je slučaj uspješnog opstanka i prilagodbe i bez premca je model za ostala poduzeća industrije hrane koja moraju predvladati geografske, društvene, političke i ekonomske izazove. Ovaj se članak bavi istraživanjem marketinškog sustava hrane i njegovog razvoja te omogućava pregled stupnja razvijenosti marketinškog sustava hrane u Hrvatskoj, posebice na primjeru poduzeća Gavrilović uspješnog poslovnog slučaja iz gospodarske prakse Hrvatske.
Ključne riječi
marketinški sustav hrane; ekonomija u oporavku i /ili tranziciji; Gavrilović; longitudinalno istraživanje
Hrčak ID:
10417
URI
Datum izdavanja:
25.11.2005.
Posjeta: 3.311 *