Pregledni rad
Odgoj identiteta u složenom društvu. Koja je zadaća katoličke škole?
Martha Seïde
; Pontificia Facoltà di Scienze dell’Educazione Auxilium, Rim, Italija
Sažetak
Autorica svodi problematiku identiteta na njezin bitni dio, što znači da se odgoj identiteta može poklapati s odgojem kao takvim. U toj perspektivi, smještajući se u područje kršćanske antropologije, u dijalogu s teorijom složenosti francuskog filozofa i sociologa Edgara Morina, predlažu se tri pravca odgojnog djelovanja katoličke škole. Cilj je praćenje mladih koji se razvijaju u otkrivanju istine o osobi. Ujedno im se želi pomoći da otkriju sami sebe te da iznova definiraju i prihvate svoj identitet, u skladu s procesom neprekidnoga vedrog rasta u vrlo složenom okruženju u kojemu žive.
Ključne riječi
identitet; složeno društvo; katolička škola
Hrčak ID:
113072
URI
Datum izdavanja:
24.6.2010.
Posjeta: 1.516 *