Prethodno priopćenje
Školski vjeronauk i demokratsko društvo u potrazi za životnim smislom
Christine Barre
; Porrentruy, Švicarska
Sažetak
Odričući se nastave o religijama, škola se lišava jednog dijela životnog smisla. Na obzorju se pojavljuju nove potrebe.
Religiozne sredine zabrinute su zbog nedostatka religioznih smjernica i uputa. Na političkom polju javlja se problem multikulturalizma. Profesori su zabrinuti zbog toga što se humanistički odgoj gubi u korist utilitarizma.
Teoretski, riječ je o tome da se vjerska pouka koncipira tako da ne odgovara na pitanje "zašto vjerovati" nego na to "što vodi drugoga". Pouka će usto trebati biti više nego "povijest religija". Jer religije imaju svoju povijest, ali one nisu samo povijest. Nadahnjuje ih duhovnost. Temelj im je određena mudrost, istina, životni smisao.
Ključne riječi
školski vjeronauk; multikulturalizam; životni smisao; humanistički odgoj; Udruga Enbiro
Hrčak ID:
113844
URI
Datum izdavanja:
18.6.2004.
Posjeta: 1.050 *