Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu

Sunčana Piri Rajh
Edo Rajh


Puni tekst: hrvatski pdf 329 Kb

str. 347-364

preuzimanja: 3.360

citiraj


Sažetak

Autori u radu istražuju smjer i intenzitet utjecaja cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. Na temelju analize znanstvene literature koja se bavi navedenom problematikom, autori su definirali dvije hipoteze o utjecaju cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. Hipoteza H1 glasi: što je razina cijene viša, veća je percipirana kvaliteta, dok hipoteza H2 glasi: što su sniženja cijene učestalija, niža je percipirana kvaliteta. Na temelju postavljenih hipoteza definiran je strukturni model utjecaja cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. U cilju testiranja strukturnog modela, a time i
postavljenih hipoteza, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku 956 studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na prihvaćanje postavljenih hipoteza istraživanja, temeljem čega autori zaključuju o postojanju pozitivnog utjecaja cijene na percipiranu kvalitetu te negativnog utjecaja sniženja cijene na percipiranu kvalitetu.

Ključne riječi

Percipirana kvaliteta; odrednice percipirane kvalitete; cijena; sniženje cijene

Hrčak ID:

10977

URI

https://hrcak.srce.hr/10977

Datum izdavanja:

1.12.2006.

Posjeta: 5.105 *