Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.08.2.2013.02
ZNAČAJ IGRE U SOCIJALIZACIJI DJECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA
Alisa Mahmutović
; JU za odgoj i obrazovanje djece predškolskog uzrasta Srebrenik, BiH
Sažetak
Kako je igra u socijalizaciji predškolske djece jedan od značajnih faktora, usudit ćemo se reći skoro pa ključni faktor, odlučili smo da u ovom istraživanju posvetiti pažnju dječijoj igri. U ovom radu nastojali smo teorijski što detaljnije prikazati značaj igre u socijalizaciji predškolske djece, kao i to kako igra može doprinijeti kvalitetnoj i zdravoj socijalizaciji predškolske djece. Opšti cilj ovog istraživanja je ispitati ulogu igre u socijalizaciji djece predškolskog uzrasta. Ovim istraživanjem se želi otkriti koliku su djece predškolskog uzrasta sposobna da samostalno organizuju igru, da prihvate temu igre i uloge u igri koje im dodjeljuju druga djeca, da usklade svoje ideje sa idejama svojih vršnjaka i da aktivno učestvuju u igri.
Istraživanjem je obuhvaćeno 20 djece predškolskog uzrasta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na ogroman značaj igre u sodijalizaciji djece predškolskog uzrasta.
Ključne riječi
socijalizacija; predškolska djeca; igra
Hrčak ID:
114289
URI
Datum izdavanja:
2.12.2013.
Posjeta: 20.440 *