Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.08.2.2013.02

ZNAČAJ IGRE U SOCIJALIZACIJI DJECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA

Alisa Mahmutović ; JU za odgoj i obrazovanje djece predškolskog uzrasta Srebrenik, BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 135 Kb

str. 21-33

preuzimanja: 14.425

citiraj


Sažetak

Kako je igra u socijalizaciji predškolske djece jedan od značajnih faktora, usudit ćemo se reći skoro pa ključni faktor, odlučili smo da u ovom istraživanju posvetiti pažnju dječijoj igri. U ovom radu nastojali smo teorijski što detaljnije prikazati značaj igre u socijalizaciji predškolske djece, kao i to kako igra može doprinijeti kvalitetnoj i zdravoj socijalizaciji predškolske djece. Opšti cilj ovog istraživanja je ispitati ulogu igre u socijalizaciji djece predškolskog uzrasta. Ovim istraživanjem se želi otkriti koliku su djece predškolskog uzrasta sposobna da samostalno organizuju igru, da prihvate temu igre i uloge u igri koje im dodjeljuju druga djeca, da usklade svoje ideje sa idejama svojih vršnjaka i da aktivno učestvuju u igri.
Istraživanjem je obuhvaćeno 20 djece predškolskog uzrasta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem upućuju na ogroman značaj igre u sodijalizaciji djece predškolskog uzrasta.

Ključne riječi

socijalizacija; predškolska djeca; igra

Hrčak ID:

114289

URI

https://hrcak.srce.hr/114289

Datum izdavanja:

2.12.2013.

Posjeta: 20.440 *