Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja

Zvjezdana Penava Brekalo


Puni tekst: hrvatski pdf 147 Kb

str. 401-408

preuzimanja: 794

citiraj


Sažetak

U ovom radu se istražuju stavovi studenata glede osobnoga marketinga posloprimatelja, odnosno obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja na sveučilištu te stjecanja odgovarajućih znanja i vještina u
procesu natjecanja za radno mjesto na tržištu rada u Hrvatskoj. Istraživanje se odnosi na stavove studenata
treće godine dodiplomskoga studija i druge godine diplomskoga studija na Odjelu za ekonomiju i turizam
Dr. Mijo Mirković u Puli i Ekonomskoga fakulteta u Osijeku, a stavovi se odnose na obrazovanje za osobni marketing posloprimatelja. Ispitivanje studenata donosi njihove stavove glede predavanja i radionica o
osobnom marketingu posloprimatelja koja bi studente pripremila za učinkovitiju tranziciju s fakulteta na
tržište rada.

Ključne riječi

osobni marketing posloprimatelja; studenti; obrazovanje; stavovi

Hrčak ID:

116140

URI

https://hrcak.srce.hr/116140

Datum izdavanja:

31.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.829 *