Izvorni znanstveni članak
Stavovi studenata glede obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja
Zvjezdana Penava Brekalo
Sažetak
U ovom radu se istražuju stavovi studenata glede osobnoga marketinga posloprimatelja, odnosno obrazovanja o osobnom marketingu posloprimatelja na sveučilištu te stjecanja odgovarajućih znanja i vještina u
procesu natjecanja za radno mjesto na tržištu rada u Hrvatskoj. Istraživanje se odnosi na stavove studenata
treće godine dodiplomskoga studija i druge godine diplomskoga studija na Odjelu za ekonomiju i turizam
Dr. Mijo Mirković u Puli i Ekonomskoga fakulteta u Osijeku, a stavovi se odnose na obrazovanje za osobni marketing posloprimatelja. Ispitivanje studenata donosi njihove stavove glede predavanja i radionica o
osobnom marketingu posloprimatelja koja bi studente pripremila za učinkovitiju tranziciju s fakulteta na
tržište rada.
Ključne riječi
osobni marketing posloprimatelja; studenti; obrazovanje; stavovi
Hrčak ID:
116140
URI
Datum izdavanja:
31.12.2013.
Posjeta: 1.829 *