Esej
Predoziranost marketinškim informacijama
Nađa Berbić
Puni tekst: hrvatski pdf 150 Kb
str. 14-15
preuzimanja: 253
citiraj
APA 6th Edition
Berbić, N. (2007). Predoziranost marketinškim informacijama. Epoha zdravlja, 3 (3), 14-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/122787
MLA 8th Edition
Berbić, Nađa. "Predoziranost marketinškim informacijama." Epoha zdravlja, vol. 3, br. 3, 2007, str. 14-15. https://hrcak.srce.hr/index.php/122787. Citirano 27.12.2024.
Chicago 17th Edition
Berbić, Nađa. "Predoziranost marketinškim informacijama." Epoha zdravlja 3, br. 3 (2007): 14-15. https://hrcak.srce.hr/index.php/122787
Harvard
Berbić, N. (2007). 'Predoziranost marketinškim informacijama', Epoha zdravlja, 3(3), str. 14-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/122787 (Datum pristupa: 27.12.2024.)
Vancouver
Berbić N. Predoziranost marketinškim informacijama. Epoha zdravlja [Internet]. 2007 [pristupljeno 27.12.2024.];3(3):14-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/122787
IEEE
N. Berbić, "Predoziranost marketinškim informacijama", Epoha zdravlja, vol.3, br. 3, str. 14-15, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/122787. [Citirano: 27.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
122787
URI
https://hrcak.srce.hr/122787
Datum izdavanja:
1.6.2007.
Posjeta: 797
*