Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Društveno odgovorno poslovanje u funkciji unapređenja imidža poduzeća

Mirjana Babić ; Expert in strategic development, Department of Strategic Development, KD Autotrolej d.o.o. Rijeka, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 384 Kb

str. 277-285

preuzimanja: 1.543

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 384 Kb

str. 277-285

preuzimanja: 801

citiraj


Sažetak

Povećanje tržišnog udjela, a time i profita poduzeća, zahtijeva jačanje njegove konkurentnosti u globalnoj tržišnoj utakmici, a ona najviše ovisi o pozicioniranosti njegova imidža u odnosu na imidž konkurenata. U suvremenom društvu sve važniju ulogu u formiranju korporativnog imidža imaju stavovi i očekivanja javnosti koja je postala izrazito osjetljiva na društvenu odgovornost. Društvena odgovornost jedan je od najboljih načina privlačenja i zadržavanja kvalitetne radne snage, osobito visoko obrazovanih, stručnih i kreativnih osoba, što otvara prostor inovacijama koje predstavljaju jedan od glavnih preduvjeta konkuretnosti i dugoročnog opstanka poduzeća. Stoga u cilju što bolje pozicioniranosti korporativnog imidža, prilikom kreiranja poslovne politike i strategije, poduzeća trebaju izrazitu pozornost posvetiti društvenoj odgovornosti. Temeljna svrha ove znanstvene rasprave jest utvrditi značenje društvene odgovornosti u izgradnji imidža poduzeća, utvrditi temeljna područja društvene odgovornosti poduzeća, istražiti društvenu odgovornost i imidž uslužnih poduzeća u Hrvatskoj te dati prijedlog modela društvene odgovornosti u funkciji unapređenja imidža uslužnih poduzeća.

Ključne riječi

društvena odgovornost; imidž poduzeća; konkurencija

Hrčak ID:

130276

URI

https://hrcak.srce.hr/130276

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.037 *