Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Uloga veličine zemlje u prostornoj ekonomiji: Istraživanje učinaka domaćeg tržišta

Dao-Zhi Zeng orcid id orcid.org/0000-0003-3348-3574 ; Graduate School of Information Sciences Tohoku University,Sendai Miyagi, Japan


Puni tekst: engleski pdf 3.689 Kb

str. 379-403

preuzimanja: 704

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje rastuća literatura o učincima domaćeg tržišta (HMEs) u
prostornoj ekonomiji. HME-ovi se koriste da bi se utvrdila uloga veličine zemlje u
konfiguraciji ekonomske aktivnosti. Različiti HME-ovi prikazuju distinktivne
osobine prednosti veličine i izvorno su dobiveni iz različitih modela. Najnovija
istraživanja potvrđuju da su te osobine usko povezane jedna s drugom. Ovim
istraživanjem dobiveni su odgovori na slijedeća pitanja. Jesu li ovi HME-ovi pod
nekim uvjetima ekvivalentni? Jesu li neke od osobina općenitije od drugih? Zašto
se teorijskim i empirijskim istraživanjima dobivaju nedosljedni rezultati?

Ključne riječi

Aglomeracija; učinci domaćeg tržišta; nove teorije trgovine; trgovinske strukture; trgovinska integracija

Hrčak ID:

131552

URI

https://hrcak.srce.hr/131552

Datum izdavanja:

22.12.2014.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.864 *