Stručni rad
PRAVCI RAZVOJA PRODAJNIH KANALA OSIGURANJA U HRVATSKOJ I EUROPSKOJ UNIJI
Miro Stipić
; Veleučilište ,,Marko Marulić'' u Kninu
Sažetak
Pristupanje Republike Hrvatske Europskoj uniji omogućilo je liberalniji pristup ulasku mnogih osiguratelja iz Unije na hrvatsko osigurateljno tržište. Naravno, omogućen je i obrnuti proces. Najbolji test marketinške orijentacije hrvatskih društava za osiguranje u prvoj godini u Uniji su činjenice u kojoj su mjeri društva zatečena dolaskom konkurenata iz Unije, jesu li im spremna parirati kako postojećim tako i novim vrstama osiguranja, ali i prodajnih kanala. Najuspješniji osiguratelji će biti oni koji će u ovoj situaciji nastaviti uspješno poslovati, znači ugovarati što više vrsta životnih i neživotnih osiguranja te promptno rješavati i isplaćivati osigurnine u obliku svota osiguranja i naknada šteta. Ovaj rad analizira dileme među teoretičarima i praktičarima o mogućim pravcima razvoja klasičnih i alternativnih prodajnih kanala osiguranja u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji.
Ključne riječi
Osiguranje. Prodajni kanali. Republika Hrvatska. Europska unija
Hrčak ID:
134962
URI
Datum izdavanja:
26.6.2014.
Posjeta: 2.117 *