Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Kreativnost kao temelj poduzetništva

Drago Pupavac orcid id orcid.org/0000-0002-2201-0598 ; Večeučilište u Rijeci, Rijeka Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 464 Kb

verzije

str. 67-72

preuzimanja: 1.447

citiraj


Sažetak

Temeljni cilj ovoga rada jest istražiti kreativnost studenata specijalističkog diplomskog stručnog studija Poduzetništvo Veleučilišta u Rijeci te ukazati na važnost stvaranja pozitivne okoline koja će poticati kreativnost pojedinaca. Bez kreativnosti i inovativnosti nema poduzetništva. Budući da su studenti specijalističkog studija odabrali upravo poduzetništvo kao granu svoje specijalizacije za očekivati je da većina njih pokrene vlastite poslovne pothvate. Da bi se dokazala ili opovrgnula postavljena hipoteza o iznadprosječnoj kreativnosti studenata specijalističkog stručnog studija poduzetništva korištene su brojne znanstvene metode, od kojih se izdvajaju metoda anketiranja, metoda analize i sinteze, komparativna metoda te metoda klasifikacije. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom anketiranja na Veleučilištu u Rijeci akademske 2012./2013. i 2013./2014. godine. Anketiranjem su obuhvaćena 62 studenta. Rezultati istraživanja ukazuju na prosječnu razinu kreativnosti studenata specijalističkog diplomskog stručnog studija Poduzetništvo čime je opovrgnuta postavljena hipoteza.

Ključne riječi

poduzetništvo; kreativnost; studenti

Hrčak ID:

140615

URI

https://hrcak.srce.hr/140615

Datum izdavanja:

22.6.2015.

Posjeta: 2.789 *