Recenzija, Prikaz slučaja
Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima
Biljana Crnjak-Karanović
Puni tekst: hrvatski pdf 80 Kb
str. 182-184
preuzimanja: 474
citiraj
APA 6th Edition
Crnjak-Karanović, B. (2015). Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima. Mostariensia, 19 (1), 182-184. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/141950
MLA 8th Edition
Crnjak-Karanović, Biljana. "Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima." Mostariensia, vol. 19, br. 1, 2015, str. 182-184. https://hrcak.srce.hr/index.php/141950. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Crnjak-Karanović, Biljana. "Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima." Mostariensia 19, br. 1 (2015): 182-184. https://hrcak.srce.hr/index.php/141950
Harvard
Crnjak-Karanović, B. (2015). 'Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima', Mostariensia, 19(1), str. 182-184. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/141950 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Crnjak-Karanović B. Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima. Mostariensia [Internet]. 2015 [pristupljeno 24.11.2024.];19(1):182-184. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/141950
IEEE
B. Crnjak-Karanović, "Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima", Mostariensia, vol.19, br. 1, str. 182-184, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/141950. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
(Sanja Bijakšíć Martinović, Arnela Bevanda, Brano Markić, Marketing i metrika: marketinški splet, podaci i mjerila, Hrvatsko kulturno društvo Napredak, Mostar, 2014.)
Ključne riječi
Hrčak ID:
141950
URI
https://hrcak.srce.hr/141950
Datum izdavanja:
30.6.2015.
Posjeta: 1.107
*