Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15291/libellarium.v8i1.216

„Freemium“ poslovni model u nakladništvu. Novo oblikovanje za potrebe čitatelja digitalnog doba

Ivona Despot ; Naklada Ljevak, Zagreb, Hrvatska
Ivana Ljevak Lebeda ; Naklada Ljevak, Zagreb, Hrvatska
Nives Tomašević ; Odjel za informacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, Zadar, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 60 Kb

str. 81-89

preuzimanja: 1.417

citiraj


Sažetak

U digitalnom okružju, autor i nakladnik pod utjecajem trendova mijenjaju svoje tradicionalne uloge. Premještanje moći od autora, nakladnika ili sadržaja do platforme utječe na razvoj novih poslovnih modela. Oblikovanje sadržaja u digitalnom okruženju veliki je izazov nakladnicima. Pretplatnički modeli prodaje sadržaja već su odavno prisutni u drugim medijskim industrijama. Uređivanje, dizajn i marketing ključne su funkcije koje nakladnik razvija i prilagođava promjenama. Tradicionalne vještine nakladnika nisu više dovoljne već je nužna stalna integracija inovativnih rješenja. Pretplata i opseg knjige dobivaju novo značenje u digitalnom okruženju. Cilj je rada istražiti kako pojava pretplatničkih modela utječe na razvoj novih nakladničkih proizvoda koji ujedinjavaju autora i nakladnika u zajedničkom nastojanju da dođu do većeg broja čitatelja.

Ključne riječi

besplatni sadržaj; freemium; poslovni modeli u nakladništvu; pretplata

Hrčak ID:

142367

URI

https://hrcak.srce.hr/142367

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.464 *