Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

MARKETINŠKI ASPEKTI STRATEŠKOG POZICIONIRANJA ODABRANOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE EUROPSKE UNIJE

Miro Smerdelj ; Veleučilište Vern
Marta Račić ; Veleučilište Vern
Diana Plantić orcid id orcid.org/0009-0005-9382-1768 ; Veleučilište Vern


Puni tekst: hrvatski pdf 388 Kb

str. 7-14

preuzimanja: 1.992

citiraj


Sažetak

Drinkopoly je društvena igra stvorena kao inačica poznate društvene igre Monopoly, koja je svojim izlaskom na tržište 2010. godine vrlo brzo osvojila hrvatsko tržište. U ovom radu istražuju se aspekti strateškog pozicioniranja igre Drinkopoly na tržište EU kroz analizu marketinških segmenata. Ukazuje se na njihovu važnost i kroz empirijsko istraživanje daje se prikaz strateškog pozicioniranja društvene igre Drinkopoly na tržištu Hrvatske, Slovenije, Italije, Francuske te na potencijalnim tržištima Srbije i Rusije.
Detaljnim istraživanjem kroz intervju s tvorcem igre i zastupnicima na postojećem i budućem tržištu, prikazuju se trenutni rezultati prodaje, trenutne financijske i marketinške aktivnosti te prijedlozi za daljnji razvoj i strateško pozicioniranje proizvoda na novim tržištima. Istraživanje pokazuje kako postoji veliki interes za prodaju igre na tržištu EU, ali također postoje prijetnje na tržištu u vidu povezivanja igre s ispijanjem alkoholnih pića uz igru. Takve prijetnje otklanja strategija diferencijacije kojom se Drinkopoly razlikuje od konkurencije jer naglašava interakciju, zabavu i druženje.
Rad pokazuje kako je najučinkovitija prodaja potaknuta u zemlji koja je i najviše financijskih sredstava uložila upravo u marketinške aktivnosti, što je jasna misao vodilja za otvaranje i osvajanje novih tržišta uz prethodno promišljeno strateško pozicioniranje.

Ključne riječi

strateško pozicioniranje; marketing; Drinkopoly

Hrčak ID:

144008

URI

https://hrcak.srce.hr/144008

Datum izdavanja:

30.6.2015.

Posjeta: 3.055 *