Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.10.1.2015.04

EMOTIVNO-ESTETIČKA INTERKORELACIJA U NASTAVI GLAZBENE I LIKOVNE KULTURE

Selma Porobić ; Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli
Maja Hrvanović ; Akademija dramskih umjetnosti Univerziteta u Tuzli


Puni tekst: bosanski pdf 212 Kb

str. 46-53

preuzimanja: 998

citiraj


Sažetak

Na uzorku od 245 studenata uzrasta od 19-24 godine, autorice su sprovele istraživanje o važnosti interkorelacije umjetničkoga sadržaja u nastavi glazbene i likovne kulture i njegova utjecaja na emocije studenata i formiranje pozitivnoga mišljenja. Intencija je bila istražiti može li umjetnički sadržaj, kroz zvuk i sliku, bitno preduprediti pozitivne emocije kod studenata, putem interkorelacije kroz ove dvije oblasti. Razvoj pozitivnoga mišljenja kod studenata pokazuje da
postoji korelacija između sadržaja glazbene i likovne kulture, kao i njihov utjecaj na intenzitet estetskoga doživljaja. Također je neophodno raditi na unapređenju doživljaja socijalnoga i sentimentalnog sadržaja kroz glazbu i sliku, kao i na međusobnoj ovisnosti između razvijanja strategija učenja i emotivno-estetičkoga izraza. Faktorska analiza pokazala je da intenzitet doživljaja umjetničkoga sadržaja u nastavi glazbene i likovne kulture utječe na intenzitet emotivnoga doživljaja studenata. Zaključak je da u nastavi glazbene i likovne kulture treba postojati velika emotivno-estetička interkorelacija sadržaja, inteziteta doživljaja i sinestetičke cjelovitosti.

Ključne riječi

interkorelacija; sinestezija; intenzitet doživljaja; emocionalni doživljaj; persuazija; nastava glazbene i likovne kulture

Hrčak ID:

148516

URI

https://hrcak.srce.hr/148516

Datum izdavanja:

1.6.2015.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.967 *