Pregledni rad
MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL
Branka Stipanović
Puni tekst: hrvatski pdf 291 Kb
str. 651-670
preuzimanja: 2.177
citiraj
APA 6th Edition
Stipanović, B. (2015). MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL. Ekonomska misao i praksa, 24 (2), 651-670. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/149666
MLA 8th Edition
Stipanović, Branka. "MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL." Ekonomska misao i praksa, vol. 24, br. 2, 2015, str. 651-670. https://hrcak.srce.hr/index.php/149666. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Stipanović, Branka. "MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL." Ekonomska misao i praksa 24, br. 2 (2015): 651-670. https://hrcak.srce.hr/index.php/149666
Harvard
Stipanović, B. (2015). 'MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL', Ekonomska misao i praksa, 24(2), str. 651-670. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/149666 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Stipanović B. MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.11.2024.];24(2):651-670. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/149666
IEEE
B. Stipanović, "MJESTO I ULOGA PROSTORA U TURIZMU TROGIRA – PRIMJER MANIFESTACIJE SREDNJOVJEKOVNI FESTIVAL", Ekonomska misao i praksa, vol.24, br. 2, str. 651-670, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/149666. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
U radu se terminološki definira prostor kao temeljni čimbenik razvoja turizma. Svojstva prostora moraju biti takva da privuku goste na posjet određenoj turističkoj destinaciji jer je specifičnost turizma putovanje u turističku destinaciju u kojoj se realiziraju turistička događanja. Turizam zahtijeva visokokvalitetan prostor s osobitim prirodnim, estetskim, ekološkim i kulturnim vrijednostima. U radu je provedeno empirijsko istraživanje stavova posjetitelja Srednjovjekovnog sajma u Trogiru o atraktivnosti prostora stare gradske jezgre Trogira. Prilikom obrade primarnih podataka korištena je distribucija frekvencija. Rezultati rada pokazuju kako su istraženi elementi estetske, ekološke, kulturne i ambijentalne vrijednosti prostora stare gradske jezgre grada Trogira pretpostavka za uspješnu realizaciju turističkih manifestacija. Zadovoljstvo posjetitelja je pretpostavka lojalnosti posjetitelja brendu i stjecanja šire prepoznatljivosti Srednjovjekovnog festivala i destinacije. Cjelokupnu turističku ponudu Trogira potrebno je graditi u harmoniji s očuvanjem prirodne i kulturno-povijesne turističke atraktivne osnove.
Ključne riječi
turizam; prostor; mjesto; Trogir; Srednjovjekovni festival
Hrčak ID:
149666
URI
https://hrcak.srce.hr/149666
Datum izdavanja:
17.12.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.464
*