Market-Tržište, Vol. 27 No. 2, 2015.
Prethodno priopćenje
Utjecaj internog marketinga na predanost organizaciji – nalazi iz institucija skrbi za osobe starije životne dobi
Helena Alves
orcid.org/0000-0001-5192-2310
; Department of Business and Economics, Research Unit NECE, University of Beira Interior
Arminda do Paço
; Department of Business and Economics, Research Unit NECE, University of Beira Interior
Carla Roberto
; Department of Business and Economics, Research Unit NECE, University of Beira Interior
Sažetak
Pružanje institucijske brige, posebno za osobe starije životne dobi, pretpostavlja posvećenost i predanost zaposlenika. Stoga je iznimno važno identificiranje prevladavajuće razine organizacijske predanosti i tehnika internog marketinga koje se mogu primijeniti za oblikovanje takvog djelovanja. S tim u skladu, cilj istraživačkog projekta jest utvrditi doseg utjecaja internog marketinga na organizacijsku predanost zaposlenika u tri institucije za skrb o osobama starije životne dobi. Za proučavanje ovog utjecaja odabrali smo uzorak od 188 ispitanika, zaposlenika triju institucija koji su pristali sudjelovati u istraživanju putem anketiranja. Za sam interni marketing, kvaliteta rada, komunikacija prema gore te vrednovanje i dijeljenje informacija najčešće su usvojene prakse u institucijama. U pogledu dimenzija povezanih s predanošću organizaciji, saznali smo da su prevladavajuće vrste predanosti bile afektivna i instrumentalna. Naši rezultati pokazuju umjereno pozitivnu korelaciju između varijabli internog marketinga i organizacijske predanosti. Istraživanje omogućuje procjenu pojedinačnih institucija i njihovo informiranje o izvedivim i potrebnim promjenama za pružanje kvalitetnih usluga skrbi te, posljedično, više razine zaposlenikove predanosti i djelovanja.
Ključne riječi
interni marketing; predanost organizaciji; institucije za skrb o osobama starije životne dobi; motivacije
Hrčak ID:
151324
URI
Datum izdavanja:
29.12.2015.
Posjeta: 2.510 *