Pregledni rad
https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11
Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary)
Marija Stela Filipović
Puni tekst: hrvatski pdf 376 Kb
str. 119-136
preuzimanja: 581
citiraj
APA 6th Edition
Filipović, M.S. (2015). Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary). Radovi Zavoda za hrvatsku povijest Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 47 (1), 136-136. https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11
MLA 8th Edition
Filipović, Marija Stela. "Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary)." Radovi Zavoda za hrvatsku povijest Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, vol. 47, br. 1, 2015, str. 136-136. https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11. Citirano 18.11.2024.
Chicago 17th Edition
Filipović, Marija Stela. "Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary)." Radovi Zavoda za hrvatsku povijest Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu 47, br. 1 (2015): 136-136. https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11
Harvard
Filipović, M.S. (2015). 'Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary)', Radovi Zavoda za hrvatsku povijest Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 47(1), str. 136-136. https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11
Vancouver
Filipović MS. Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary). Radovi Zavoda za hrvatsku povijest Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu [Internet]. 2015 [pristupljeno 18.11.2024.];47(1):136-136. https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11
IEEE
M.S. Filipović, "Presence of Tertiary Glagolitic Tradition in Croatian Language Teaching (Summary)", Radovi Zavoda za hrvatsku povijest Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, vol.47, br. 1, str. 136-136, 2015. [Online]. https://doi.org/10.17234/RadoviZHP.47.11
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
153897
URI
https://hrcak.srce.hr/153897
Datum izdavanja:
1.3.2016.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 1.545
*