Recenzija, Prikaz slučaja
Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama
Martin Požar
Puni tekst: hrvatski pdf 4.201 Kb
str. 88-91
preuzimanja: 434
citiraj
APA 6th Edition
Požar, M. (2001). Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama. Revija za sociologiju, 32 (1-2), 88-91. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/154347
MLA 8th Edition
Požar, Martin. "Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama." Revija za sociologiju, vol. 32, br. 1-2, 2001, str. 88-91. https://hrcak.srce.hr/index.php/154347. Citirano 21.12.2024.
Chicago 17th Edition
Požar, Martin. "Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama." Revija za sociologiju 32, br. 1-2 (2001): 88-91. https://hrcak.srce.hr/index.php/154347
Harvard
Požar, M. (2001). 'Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama', Revija za sociologiju, 32(1-2), str. 88-91. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/154347 (Datum pristupa: 21.12.2024.)
Vancouver
Požar M. Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama. Revija za sociologiju [Internet]. 2001 [pristupljeno 21.12.2024.];32(1-2):88-91. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/154347
IEEE
M. Požar, "Okrugli stol - Uloga istraživanja javnog mnijenja u predizbornim kampanjama", Revija za sociologiju, vol.32, br. 1-2, str. 88-91, 2001. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/154347. [Citirano: 21.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
154347
URI
https://hrcak.srce.hr/154347
Datum izdavanja:
30.6.2001.
Posjeta: 1.088
*