Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Glazbena nastava i nastavna tehnologija

Snježana Dobrota orcid id orcid.org/0000-0001-7130-0199 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.173 Kb

str. 6-23

preuzimanja: 1.815

citiraj


Sažetak

U radu se problematizira pitanje primjene nastavne tehnologije u okviru glazbene nastave. Uvažavajući spoznaje s područja glazbenog razvoja djeteta (glazbena percepcija, izvedba, glazbene preferencije, glazbeno stvaralaštvo), razmatra se uloga nastavne tehnologije u razvoju takvih sposobnosti. Autorica analizira primjere glazbenih djela i animiranih filmova pomoću kojih učenici usvajaju različite instrumentalne boje i razvijaju svoj glazbeni ukus (Vodič kroz orkestar za mladež, B. Britten; Peća i vuk, S. Prokofjev; Karneval životinja, C. Saint-Saëns; Fantasia 1940 i Fantasia 2000, W. Disney). Ističe se kako primjena nastavne tehnologije u glazbenoj nastavi mora biti pažljivo isplaniran metodički postupak.

Ključne riječi

glazbena nastava; glazbene sposobnosti; nastavna tehnologija

Hrčak ID:

154573

URI

https://hrcak.srce.hr/154573

Datum izdavanja:

15.3.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.502 *