Izvorni znanstveni članak
MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU
Steven Pike
; Queensland University of Technology, Marketing QUT Business School, Brisbane, Australia
Puni tekst: hrvatski pdf 480 Kb
str. 135-164
preuzimanja: 658
citiraj
APA 6th Edition
Pike, S. (2015). MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU. Acta turistica, 27 (2), 135-164. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/154682
MLA 8th Edition
Pike, Steven. "MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU." Acta turistica, vol. 27, br. 2, 2015, str. 135-164. https://hrcak.srce.hr/index.php/154682. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Pike, Steven. "MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU." Acta turistica 27, br. 2 (2015): 135-164. https://hrcak.srce.hr/index.php/154682
Harvard
Pike, S. (2015). 'MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU', Acta turistica, 27(2), str. 135-164. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/154682 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Pike S. MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU. Acta turistica [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.11.2024.];27(2):135-164. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/154682
IEEE
S. Pike, "MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU", Acta turistica, vol.27, br. 2, str. 135-164, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/154682. [Citirano: 19.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 480 Kb
str. 135-164
preuzimanja: 388
citiraj
APA 6th Edition
Pike, S. (2015). MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU. Acta turistica, 27 (2), 135-164. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/154682
MLA 8th Edition
Pike, Steven. "MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU." Acta turistica, vol. 27, br. 2, 2015, str. 135-164. https://hrcak.srce.hr/index.php/154682. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Pike, Steven. "MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU." Acta turistica 27, br. 2 (2015): 135-164. https://hrcak.srce.hr/index.php/154682
Harvard
Pike, S. (2015). 'MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU', Acta turistica, 27(2), str. 135-164. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/154682 (Datum pristupa: 19.11.2024.)
Vancouver
Pike S. MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU. Acta turistica [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.11.2024.];27(2):135-164. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/154682
IEEE
S. Pike, "MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU", Acta turistica, vol.27, br. 2, str. 135-164, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/154682. [Citirano: 19.11.2024.]
Sažetak
Vrlo je malo istraživanja koja se bave praćenjem promjena imidža turističke destinacije tijekom vremena. S obzirom na to da se sve više ulaže u brendiranje destinacija, nedostaje istraživanja koja bi omogućila bolje razumijevanje načina na koje se u određenom vremenskom razdoblju može pratiti učinkovitost marke turističke destinacije, a čiji je ključni konstrukt imidž turističke destinacije. Ovaj rad opisuje rezultate četiriju istraživanja koja su analizirala učinkovitost marki pet međusobno konkurentnih destinacija između 2003. i 2012. godine. Rezultati pokazuju da je došlo do minimalnih promjena u percepciji tih pet destinacija u navedenih 10 godina, što potvrđuje tvrdnju Gartnera (1986) te Gartnera i Hunta (1987) da do promjene imidža turističke destinacije sporo dolazi.
Iako je ovo istraživanje provedeno u Australiji, ono organizacijama za upravljanje turističkim destinacijama u drugim dijelovima svijeta pruža praktični alat za evaluaciju učinkovitosti marke u određenom
razdoblju, mjerila učinkovitosti prošlih marketinških komunikacija i indikatore buduće učinkovitosti.
Ključne riječi
destinacijske marketinške organizacije; kontekst putovanja; tržišna vrijednost; marke iz perspektive potrošača; imidž destinacije
Hrčak ID:
154682
URI
https://hrcak.srce.hr/154682
Datum izdavanja:
1.12.2015.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.398
*