Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Moderno trženje krumpira

Ivan Buturac ; H. Z. P. C. d.o.o.


Puni tekst: hrvatski pdf 137 Kb

str. 50-57

preuzimanja: 1.711

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 137 Kb

str. 57-57

preuzimanja: 349

citiraj


Sažetak

Napravili smo znatan pomak k modernom trženju krumpira, možda i brže nego što su mnogi očekivali. Krumpir se danas trži moderno u supermarketima u praktičnim malim pakiranjima s nekoliko nedostataka: nema oznake kulinarskog tipa, tj. glavne kulinarske namjene određene sorte; krumpir se još uvijek tijekom prodaje izlaže danjem svjetlu te dolazi do nepoželjnog pozelenjivanja gomolja; u sušnim godinama kao što je bila ova trže se i „ staklasti“ gomolji koji su posljedica sekundarnog rasta. Predlažemo uvođenje trobojnog pakiranja koje će ujedno označavati tri glavna kulinarska tipa (A, B i C). Za očuvanje naše domaće proizvodnje stolnoga krumpira u tržnom okruženju EU treba sačuvati našu ponudu gastronomske raznolikosti „ jela od krumpira“ kao našu baštinu i specifičnost ponude da ne završimo na uvoznom pomfritu i pireu koga turisti imaju u izobilju i kod kuće.

Ključne riječi

krupmir; jela od krumpira; pakiranje

Hrčak ID:

163139

URI

https://hrcak.srce.hr/163139

Datum izdavanja:

8.11.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.930 *