Glasnik Zaštite Bilja, Vol. 34 No. 5, 2011.
Pregledni rad
Moderno trženje krumpira
Ivan Buturac
; H. Z. P. C. d.o.o.
Sažetak
Napravili smo znatan pomak k modernom trženju krumpira, možda i brže nego što su mnogi očekivali. Krumpir se danas trži moderno u supermarketima u praktičnim malim pakiranjima s nekoliko nedostataka: nema oznake kulinarskog tipa, tj. glavne kulinarske namjene određene sorte; krumpir se još uvijek tijekom prodaje izlaže danjem svjetlu te dolazi do nepoželjnog pozelenjivanja gomolja; u sušnim godinama kao što je bila ova trže se i „ staklasti“ gomolji koji su posljedica sekundarnog rasta. Predlažemo uvođenje trobojnog pakiranja koje će ujedno označavati tri glavna kulinarska tipa (A, B i C). Za očuvanje naše domaće proizvodnje stolnoga krumpira u tržnom okruženju EU treba sačuvati našu ponudu gastronomske raznolikosti „ jela od krumpira“ kao našu baštinu i specifičnost ponude da ne završimo na uvoznom pomfritu i pireu koga turisti imaju u izobilju i kod kuće.
Ključne riječi
krupmir; jela od krumpira; pakiranje
Hrčak ID:
163139
URI
Datum izdavanja:
8.11.2011.
Posjeta: 2.930 *