Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.3935/ljsr.v23i1.73

INTERKULTURALNE KOMPONENTE SAMOOSTVARENJA STUDENTA A TIJEKOM MEĐUNARODNIH VOLONTERSKIH PROGRAMA SAŽETAK

Eduard Balashov orcid id orcid.org/0000-0002-6486-0494 ; Nacionalno Sveučilište Ostroh Akademije, Ostroh, Ukrajina
Ihor Pasichnyk ; Nacionalno Sveučilište Ostroh Akademije, Ostroh, Ukrajina
Ruslana Kalamazh ; Nacionalno Sveučilište Ostroh Akademije, Ostroh, Ukrajina


Puni tekst: engleski pdf 406 Kb

str. 123-139

preuzimanja: 725

citiraj


Sažetak

U ovom članku analizirane su interkulturalne komunikacijske komponente psihološke strukture volontiranja te je
uveden pripadajući model psihološke strukture međunarodnog volontiranja kao načina za samoostvarenje studenata tijekom
međunarodnih volonterskih programa. Autori su predložili definiciju samoostvarenja studenata tijekom međunarodnog
volonterskog programa. Analizirane su specifičnosti interkulturalne komunikacijske kompetencije te je istražena njezina
temeljna uloga kao čimbenika u samoostvarenju studenta u međunarodnom socio-kulturnom okruženju.

Ključne riječi

volontiranje; samoostvarenje; međunarodni volonterski program; interkulturalna komunikacijska kompetencija

Hrčak ID:

164948

URI

https://hrcak.srce.hr/164948

Datum izdavanja:

4.7.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.969 *