Annual of social work, Vol. 23 No. 1, 2016.
Professional paper
https://doi.org/10.3935/ljsr.v23i1.73
INTERKULTURALNE KOMPONENTE SAMOOSTVARENJA STUDENTA A TIJEKOM MEĐUNARODNIH VOLONTERSKIH PROGRAMA SAŽETAK
Eduard Balashov
orcid.org/0000-0002-6486-0494
; National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine
Ihor Pasichnyk
; National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine
Ruslana Kalamazh
; National University of Ostroh Academy, Ostroh, Ukraine
Abstract
U ovom članku analizirane su interkulturalne komunikacijske komponente psihološke strukture volontiranja te je
uveden pripadajući model psihološke strukture međunarodnog volontiranja kao načina za samoostvarenje studenata tijekom
međunarodnih volonterskih programa. Autori su predložili definiciju samoostvarenja studenata tijekom međunarodnog
volonterskog programa. Analizirane su specifičnosti interkulturalne komunikacijske kompetencije te je istražena njezina
temeljna uloga kao čimbenika u samoostvarenju studenta u međunarodnom socio-kulturnom okruženju.
Keywords
volontiranje; samoostvarenje; međunarodni volonterski program; interkulturalna komunikacijska kompetencija
Hrčak ID:
164948
URI
Publication date:
4.7.2016.
Visits: 1.940 *