Ekonomski pregled, Vol. 55 No. 5-6, 2004.
Pregledni rad
STRATEGIJA MASOVNOG PRILAGOĐAVANJA I INDUSTRIJA ODJEĆE
Claudio Vignali
Demetris Vrontis
Peri D. Vronti
Sažetak
Na samom ulasku u novo tisućljeće svjedoci smo rekordnog ekonomskog rasta, nagle globalne ekspanzije i tehnoloških inovacija. Strategija masovnog prilagođavanja (mass customisation) predstavlja prodor unutar većeg broja industrijskih sektora, od proizvoda do usluga (kao što su bankarstvo i industrija odjeće). U radu autori analiziraju i raspravljaju o promjenama koje bi se mogle dogoditi prilikom primjene strategije masovnog prilagođavanja u industriji odjeće, te opisuju moguće odjevne navike i stil kupovine u
novom okruženju u budućnosti. Naposljetku, autori istražuju utjecaj strategije masovnog prilagođavanja u industriji odjeće i efekte koje ona ima na sudionike na tržištu.
Ključne riječi
strategija masovnog prilagođavanja; industrija odjeće; tehnologija; dizajn; prilagođavanje marketinga; globalizacija
Hrčak ID:
16301
URI
Datum izdavanja:
15.6.2004.
Posjeta: 9.906 *