Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

STRATEGIJA MASOVNOG PRILAGOĐAVANJA I INDUSTRIJA ODJEĆE

Claudio Vignali
Demetris Vrontis
Peri D. Vronti


Puni tekst: engleski pdf 138 Kb

str. 502-512

preuzimanja: 8.237

citiraj


Sažetak

Na samom ulasku u novo tisućljeće svjedoci smo rekordnog ekonomskog rasta, nagle globalne ekspanzije i tehnoloških inovacija. Strategija masovnog prilagođavanja (mass customisation) predstavlja prodor unutar većeg broja industrijskih sektora, od proizvoda do usluga (kao što su bankarstvo i industrija odjeće). U radu autori analiziraju i raspravljaju o promjenama koje bi se mogle dogoditi prilikom primjene strategije masovnog prilagođavanja u industriji odjeće, te opisuju moguće odjevne navike i stil kupovine u
novom okruženju u budućnosti. Naposljetku, autori istražuju utjecaj strategije masovnog prilagođavanja u industriji odjeće i efekte koje ona ima na sudionike na tržištu.

Ključne riječi

strategija masovnog prilagođavanja; industrija odjeće; tehnologija; dizajn; prilagođavanje marketinga; globalizacija

Hrčak ID:

16301

URI

https://hrcak.srce.hr/16301

Datum izdavanja:

15.6.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.906 *