Građevinar, Vol. 68 No. 09., 2016.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.14256/JCE.1249.2015
Utjecaj primjene metode ograničenja brzine na sigurnost autocesta
Mostafa Adresi
Ali Mohammad Baghalishahi
Maryam Zeini
Abolfazl Khishdari
Sažetak
U radu su prikazani rezultati ispitivanja primjene različitih metoda ograničenja brzine: jednolike, diferencijalne i metode pojedinačnog prometnog traka. Rezultati pokazuju da metoda LBSL ima 20 % bolje rezultate od ostalih metoda s obzirom na kriterij sigurnosti, no za kriterij prometne učinkovitosti rezultati su 16 % slabiji od rezultata ostalih metoda. Štoviše, rezultati pokazuju da su zbog smanjenja dopuštene brzine sa 130 km/h na 100 km/h, prometni pokazatelji lošiji za 19 %, no sigurnost autoceste je povećana 20 %.
Ključne riječi
sigurnost autocesta; cestovna mreža; učinkovitost; simulacija; VISSIM; SSAM
Hrčak ID:
168015
URI
Datum izdavanja:
26.10.2016.
Posjeta: 1.711 *