Politehnika i dizajn, Vol. 4 No. 4, 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-4-09
PRIJEDLOG MODELA ZA IZRADU INTERAKTIVNE MULTIMEDIJSKE WEB NASTAVE
Željko Širanović
orcid.org/0000-0002-4180-4852
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Sve veća primjena multimedijalne web edukacije (MWE) kod učenja na daljinu, stavlja u prvi plan pitanja koja se odnose na odabir prikladnih metoda za oblikovanje ovakve vrste učenja. U radu se predlaže jedan mogući model oblikovanja interaktivne multimedijske web edukacije (IMWE), koji se komparira s klasičnim oblikom poučavanja metodom licem u lice (F2F).
Predloženi model (IMWE) utemeljen je na: iskustvima hrvatske nastavne prakse zasnovane na kognitivističkom i konstruktivističkom pristupu, Merrillovim osnovnim principima instrukcijskog dizajna, Gagneovim preporukama za aktiviranja internih procesa učenja, Meyerovim načelima oblikovanja multimedije te Hortonovim modelima strukturiranja web obrazovnog sadržaja.
U zaključku rada pokazano je da IMWE nastava daje iste ili bolje rezultate u učenju u odnosu na tradicionalne F2F nastave, što je potvrđeno i eksperimentalno kroz istraživanje provedeno sa stotinjak studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu.
Ključne riječi
model; web; učenje; multimedija; dizajn
Hrčak ID:
174839
URI
Datum izdavanja:
29.12.2016.
Posjeta: 1.968 *