Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5673/sip.55.1.2
Skoplje – rebrendiranje glavnoga grada kroz arhitekturu i spomenike u cilju stvaranja novog brenda nacije
Sabina Cvitković
orcid.org/0000-0003-4418-3956
; Sveučilište u Ljubljani, Fakultet za društvene znanosti, Odjel za tržišno komuniciranje, Slovenija
Mihael Kline
; Sveučilište u Ljubljani, Fakultet za društvene znanosti, Odjel za tržišno komuniciranje, Slovenija
Sažetak
Članak istražuje ideološku pozadinu i razinu uvjerljivosti i autentičnosti ekstremnih promjena
u arhitekturi Skoplja, usmjerenih prema negiranju socijalističkog perioda provedenog u Jugoslaviji
i inkorporiranju isključivo jedne dominantne etničke skupine. Ovaj je članak prvi koji
sugerira kobrendiranje između brendova grada i nacije, gdje se značajke koji se povezuju s
brendom grada prenose na brend nacije i obratno. Članak doprinosi akademskom kodificiranju
koncepta rebrendiranja.
Ključne riječi
rebrending; grad; nacija; co-brending; Skoplje; Makedonija
Hrčak ID:
182248
URI
Datum izdavanja:
30.5.2017.
Posjeta: 3.566 *