Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5673/sip.55.1.2

Skoplje – rebrendiranje glavnoga grada kroz arhitekturu i spomenike u cilju stvaranja novog brenda nacije

Sabina Cvitković orcid id orcid.org/0000-0003-4418-3956 ; University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, Department of marketing communications, Slovenia
Mihael Kline ; University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, Department of marketing communications, Slovenia


Full text: english pdf 4.540 Kb

page 33-53

downloads: 1.801

cite


Abstract

Članak istražuje ideološku pozadinu i razinu uvjerljivosti i autentičnosti ekstremnih promjena
u arhitekturi Skoplja, usmjerenih prema negiranju socijalističkog perioda provedenog u Jugoslaviji
i inkorporiranju isključivo jedne dominantne etničke skupine. Ovaj je članak prvi koji
sugerira kobrendiranje između brendova grada i nacije, gdje se značajke koji se povezuju s
brendom grada prenose na brend nacije i obratno. Članak doprinosi akademskom kodificiranju
koncepta rebrendiranja.

Keywords

rebrending; grad; nacija; co-brending; Skoplje; Makedonija

Hrčak ID:

182248

URI

https://hrcak.srce.hr/182248

Publication date:

30.5.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.859 *