Medijske studije, Vol. 8 No. 15, 2017.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20901/ms.8.15.3
EUens: rast novog identiteta potaknut društvenim medijima
Domagoj Bebić
orcid.org/0000-0002-3316-2538
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Dijana Eraković
; doktorandica na Poslijediplomskom sveučilišnom studiju Filozofija i suvremenost na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Milica Vučković
; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Sažetak
Cilj je ove studije dvostruk: prvo, želimo istražiti poseban identitet koji se pojavio kao posljedica mnogih promjena povezanih s Europskom unijom (mobilnost, IKT, rastući broj različitih EU programa i novih EU politika); drugo, želimo testirati ulogu društvenih medija u građenju ovog novog identiteta koji mi nazivamo EUens. Provodeći dubinske intervjue s 25 EUensa, pronašli smo kako pojedine kategorije koje su obično smatrane važnim faktorima u građenju europskog identiteta, kao što su klasa i politički stavovi, ne igraju važnu ulogu u građenju europskog identiteta među pripadnicima naše grupe. Drugo, rezultati našeg istraživanja pokazuju kako društveni mediji imaju potencijal da postanu važan pokretač europskog identiteta.
Ključne riječi
europski identitet; Euens; Europska unija; nacionalni identitet; društveni mediji
Hrčak ID:
187459
URI
Datum izdavanja:
15.6.2017.
Posjeta: 3.040 *