Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20901/ms.8.15.3

EUens: rast novog identiteta potaknut društvenim medijima

Domagoj Bebić orcid id orcid.org/0000-0002-3316-2538 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Dijana Eraković ; doktorandica na Poslijediplomskom sveučilišnom studiju Filozofija i suvremenost na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Milica Vučković ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 680 Kb

str. 23-37

preuzimanja: 1.444

citiraj


Sažetak

Cilj je ove studije dvostruk: prvo, želimo istražiti poseban identitet koji se pojavio kao posljedica mnogih promjena povezanih s Europskom unijom (mobilnost, IKT, rastući broj različitih EU programa i novih EU politika); drugo, želimo testirati ulogu društvenih medija u građenju ovog novog identiteta koji mi nazivamo EUens. Provodeći dubinske intervjue s 25 EUensa, pronašli smo kako pojedine kategorije koje su obično smatrane važnim faktorima u građenju europskog identiteta, kao što su klasa i politički stavovi, ne igraju važnu ulogu u građenju europskog identiteta među pripadnicima naše grupe. Drugo, rezultati našeg istraživanja pokazuju kako društveni mediji imaju potencijal da postanu važan pokretač europskog identiteta.

Ključne riječi

europski identitet; Euens; Europska unija; nacionalni identitet; društveni mediji

Hrčak ID:

187459

URI

https://hrcak.srce.hr/187459

Datum izdavanja:

15.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.040 *