Tehnički vjesnik, Vol. 24 No. 5, 2017.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17559/TV-20150623101554
Ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne redove jednokolosiječne željezničke pruge
Malik Muneeb Abid
; School of Transportation and Logistics, Southwest Jiaotong University, Chengdu 610031, China
Muhammad Babar Khan
; Department of Civil Engineering, College of Engineering, Al Imam Mohammad Ibn Saud Islamic University Riyadh 11432, Kingdom of Saudi Arabia
Xinguo Jiang
; School of Transportation and Logistics, Southwest Jiaotong University 111 Erhuan Road, Beiyiduan, Chengdu, China
Sažetak
Cilj je ovoga rada predložiti mjerenje u svrhu kvantificiranja i poboljšanja dugotrajnosti voznih redova već kod izrade. U radu se predstavlja modeliranje i primjena ex-ante mjere dugotrajnosti za vozne jednokolosiječne željezničke pruge, poznate kao Critical Robustness Measure (CRM). Učinkovitost te mjere demonstrira se usporedbom te metode s dostupnim ex-ante mjerama izdržljivosti, tj. brojem vlakova po satu po dionici, ukupnim iznosom granice vremena vožnje za svaki pojedinačni vlak, zbirom najkraćih uzajamnih vemenskih intervala između dva vlaka, ponderiranim prosjekom udaljenosti, marginalnom razlikom u vremenu vožnje, izdržljivosti u kritičnim točkama, i granicama vremena vožnje na najdužoj stazi. Numerički eksperimenti provedeni su na hipotetičkom primjeru i izabranom dijelu jednokolosiječne pruge na pakistanskim željeznicama. Rezultati proračuna pokazuju da nije korisno dodati vremenska ograničenja kod svih aktivnosti (na pr. vrijeme vožnje, vremenski razmak između dva vlaka) u voznom redu jer nisu sve komponente uključene u granicu vremena vožnje korisne za dugotrajnost nekog voznog reda. Nadalje, ta se dugotrajnost ne može statistički kvantificirati budući da se tijekom vremena može promijeniti i povezati s načinom interakcija između vlakova.
Ključne riječi
ex-ante mjere; kritične točke; mjerenje dugotrajnosti (izdržljivosti); vozni red vlaka
Hrčak ID:
188251
URI
Datum izdavanja:
25.10.2017.
Posjeta: 2.276 *