Skoči na glavni sadržaj

Ostalo

Too Much, Too Soon: Early Learning and the Erosion of Childhood

Bernarda Palić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski PDF 2.492 Kb

preuzimanja: 595

citiraj


Sažetak

Too Much, Too Soon: Early Learning and the Erosion of Childhood
House , Richard (ur.)
Gloucestershire: Hawthorn Press, 2001., 376 str.

Ova monografija donosi radove sveukupno 22 autora i autorica koji se bave tematikom ranog odgoja i obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu, poglavito promjenama koje su uslijedile nakon donošenja zakonski obvezujućeg okvira za djelovanje unutar ranog odgoja i obrazovanja: Early Years Foundation Stage (nadalje u tekstu EYFS). Sam naslov: Previše i prerano: Rano učenje i raspadanje djetinjstva, upućuje na kritičko promišljanje ranog razvoja djeteta i posljedice koje može imati pretjerana intelektualizacija ranog djetinjstva s ciljem što ranijeg opismenjavanja i pripremanja djeteta za ispunjavanje isključivo kognitivnih obrazovnih postignuća.

Ključne riječi

Hrčak ID:

190150

URI

https://hrcak.srce.hr/190150

Datum izdavanja:

30.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.512 *