Izvorni znanstveni članak
ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA
Marija Vukoja
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Sažetak
Cilj ovoga empirijskog istraživanja jest istražiti i analizirati utjecaj
odnosa s javnošću na odabir bankarske usluge. Uzorak je obuhvatio
ukupno 106 ispitanika, a činili su ga klijenti poslovnih
banaka na području Hercegovačko-neretvanske županije. Polazeći
od problematike i cilja istraživanja, postavljena je hipoteza:
Odnosi s javnošću pozitivno utječu na odabir bankarske usluge.
Za obradu prikupljenih podataka primijenjen je odgovarajući
softverski paket SPSS. Podatci prikupljeni empirijskim istraživanjem
obrađeni su primjenom više odgovarajućih statističkih metoda:
deskriptivnom statistikom, kroz tabulacije, izračunavanjem
srednjih vrijednosti, izračunavanjem frekvencija različitih odgovora
te testiranjem pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih
ljestvica putem Cronbach Alpha koeficijenta. Postavljana hipoteza
testirana je metodom višestruke regresije. Rezultati istraživanja
potvrdili su glavnu hipotezu te pokazali da odnosi s javnošću
imaju važan i pozitivan utjecaj na klijente pri odabiru bankarske
usluge.
Ključne riječi
odnosi s javnošću; PR; bankarske usluge; klijenti banke; banke
Hrčak ID:
190207
URI
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Posjeta: 2.328 *