Politehnika i dizajn, Vol. 4 No. 2, 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-2-03
RAZLIKE IZMEĐU OPENGL I DIRECT3D PROGRAMSKIH SUČELJA
Andrija Bernik
; Sveučilište Sjever – Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Vedran Bergovec
; Sveučilište Sjever – Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Zvonimir Sabati
; Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Hrvatska
Sažetak
U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti APIevi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.
Ključne riječi
OpenGL; Direct3D; API; Marshalling; Driver Overhead
Hrčak ID:
192069
URI
Datum izdavanja:
13.5.2016.
Posjeta: 1.434 *