Politehnika i dizajn, Vol. 4 No. 2, 2016.
Pregledni rad
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-2-05
PROCES ISCRTAVANJA: USPOREDBA 3DS MAX, CINEMA 4D I MAYE
Dorian Dijanić
; Sveučilište Sjever – Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Andrija Bernik
; Sveučilište Sjever – Sveučilišni centar Varaždin, Hrvatska
Sažetak
Renderiranje je proces pretvorbe trodimenzionalnog (3D) objekta u sliku ili skup slika (video) uz pomoć računalnog programa. Nakon modeliranja, teksturiranja, pozicioniranja kamera i osvijetljenja, te animiranja scene dolazi renderiranje kao zadnji korak u procesu izrade 3D slike ili videa. U ovom radu koristit će se tri programa u kojima će se individualno renderirati ista scena, i to: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max Design te Cinema 4D. Scena će biti izrađena u Maya-i, u tu scenu će biti importiran malo složeniji već gotov poligonalni objekt, a potom će se ista ta scena importirati u ostala dva programa. U svakom programu posebno će se podešavanjem osvijetljenja pokušati dobiti što sličnija finalna scena, koja će se potom renderirati u svakom programu posebno i to u tri različite kvalitete (niska, srednja i visoka), te će se usporediti dobiveni rezultati.
Ključne riječi
3D računalna grafika; iscrtavanje; teksturiranje; osvjetljenje
Hrčak ID:
192072
URI
Datum izdavanja:
13.5.2016.
Posjeta: 1.917 *