Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2017-5-4-01

NASTAVA, OCJENJIVANJE PO ISHODIMA UČENJA – NEKOLIKO PRIJEDLOGA

Sonja Zlatović orcid id orcid.org/0000-0002-3820-4872 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.232 Kb

str. 248-255

preuzimanja: 942

citiraj


Sažetak

Predlaže se nekoliko elemenata nastave koji je
mogu učiniti zanimljivijom i uspješnijom, kao i
pregled vrednovanja i ocjenjivanja studentskih
postignuća po ishodima učenja. Prikazuje se više
postupaka za uključivanje studenata tijekom dugih
sati predavanja, te pregledna tablica bodova po
ishodima učenja. U prvom su planu zadovoljstvo
studenata i nastavnika, te uspjeh studenata u
njihovom budućem poslu.

Ključne riječi

visoko obrazovanje; nastava; ishodi učenja; vrednovanje i ocjenjivanje studentskih postignuća; uspjeh

Hrčak ID:

195188

URI

https://hrcak.srce.hr/195188

Datum izdavanja:

2.2.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.193 *