Review article
Tehnološki elementi penetracije u međunarodnim tržišnim prilikama
Boris Šuštar
; University of Ljubljana, Faculty of Economics, Ljubljana, Slovenia
Abstract
Tehnologija i međunarodni marketing međusobno su zavisni i potrebni
faktori poslovnog razvoja poduzeća. Poduzeća, koja aktivno usmjeravaju
težište poslovanja na međunarodna tržišta, trebaju vlastite marketing odluke prihvatati u zavisnosti od tehnologije, sa kojom raspolagaju. Tehnologija i njezine promjene tvorno determiniraju politiku marketinga i obrnuto. Međunarodne marketing odluke zasnivaju se na tehnološkim rješenjima, koja predstavljaju značajnu konkurencijsku prednost ili nedostatak poduzeća u međunarodnoj sredini. Bez međusobne povezanosti tehnologije i marketinga poduzeća ne mogu donositi konzistentnih odluka u međunarodnom marketingu. To naročito važi za penetraciju poduzeća na međunarodna tržišta, koja je u velikoj mjeri determinirana sa tehnologijom i zahtjeva, u odnosu na stanje tehnologije, primjenu specifičkih organizacionih oblika poslovanja u međunarodnom marketingu. Samo na taj način može se postignuti maksimalno angažovanje i profitabilnost poslovanja u međunarodnim tržišnim prilikama.
Keywords
tehnologija; penetracija; međunarodno tržište; konkurentska prednost / nedostatak; angažman; profitabilnost
Hrčak ID:
199853
URI
Publication date:
15.11.2005.
Visits: 1.308 *