Izvorni znanstveni članak
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanost u sustavu znanosti
Ljubomir Baban
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Istraživanje tržišta (marketinga) kao znanstvena disciplina relativno je
novijeg datuma. Ona j e temeljna funkcija marketinga, pa se za nju kaže da je, među marketinškim funkcijama, primus inter pares. Kada se istraživanje tržišta (marketinga) teorijski izučava, bitno je odrediti mjesto istraživanja tržišta u sustavu znanosti, kao i temeljne značajke
istraživanja tržišta (marketinga).
Istraživanje tržišta (marketinga) nalazi se u podsustavu ekonomskih znanosti. Među temeljnim značajkama istraživanja tržišta treba istaknuti sljedeće: 1. istraživanje tržišta je ekonomska znanost, 2. istraživanje tržišta je društvena znanost, 3. istraživanje tržišta je opća znanost, 4. istraživanje tržišta je povijesna znanost, 5. istraživanje tržišta je
interdisciplinarna znanost, 6. istraživanje tržišta je primijenjena znanost.
Temeljne značajke istraživanja tržišta kao znanstvene discipline opširnije su analizirane.
Ključne riječi
istraživanje tržišta (marketinga); sustav znanosti; ekonomska znanost; društvena znanost; opća znanost; povijesna znanost
Hrčak ID:
200036
URI
Datum izdavanja:
15.12.2003.
Posjeta: 6.415 *