Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Odnos managera u hrvatskom turizmu prema anketnim uputnicima sa stajališta spola

Igor Brajdić ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija, Hrvatska
Tea Baldigara orcid id orcid.org/0000-0003-2563-2533 ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 857 Kb

str. 63-76

preuzimanja: 308

citiraj


Sažetak

Kvaliteta svakog istraživanja utemeljenog na anketiranju pomoću anketnog upitnika ovisi o nizu čimbenika među kojima je od posebnog značenja odnos ispitanika prema anketnom upitniku. Odnos ispitanika prema anketiranju važan je jer se putem upitnika najčeće ispituju nečiji stavovi i mišljenja o nekom pitanju. Značajno mjesto u društvenim istraživanjima zauzima istraživanje značajki managementa u turizmu. U provedenom empirijskom istraživanju ispitan je stav managera u turizmu Hrvatske prema anketnim upitnicima, i to sa stajališta učestalosti njihova dobivanja i ispunjavanja te razloga zašto ne ispunjavaju anketne upitnike. U tu svrhu korištena je anketa kao instrument za dobivanje potrebnih pokazatelja o odnosu menadžera u turizmu prema anketnom upitniku. Osnovni zadatak istraživanja bio je ustanoviti kako se menadžeri odnose prema tom instrumentu istraživanja kada su oni njegov subjekt. Ovo istraživanje pokazuje koliki je značaj anketiranja kao sredstva za dobivanje ulaznih podataka u različitim istraživanjima u turizmu. Osim općih značajki odnosa managera u hrvatskom turizmu prema anketiranju ispitano je i postoji li utjecaj spola na odnos prema anketiranju, uz geografsku distribuciju turističkih agencija i hotelijerstva kao dodatne razine istraživanja.

Ključne riječi

anketiranje; turizam; menadžeri; spol

Hrčak ID:

200079

URI

https://hrcak.srce.hr/200079

Datum izdavanja:

15.4.2003.

Posjeta: 892 *