Recenzija, Prikaz slučaja
Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.
Ljubomir Baban
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 79 Kb
str. 133-134
preuzimanja: 431
citiraj
APA 6th Edition
Baban, Lj. (2000). Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.. Ekonomski vjesnik, XIII (1-2), 133-134. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/200302
MLA 8th Edition
Baban, Ljubomir. "Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.." Ekonomski vjesnik, vol. XIII, br. 1-2, 2000, str. 133-134. https://hrcak.srce.hr/index.php/200302. Citirano 21.12.2024.
Chicago 17th Edition
Baban, Ljubomir. "Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.." Ekonomski vjesnik XIII, br. 1-2 (2000): 133-134. https://hrcak.srce.hr/index.php/200302
Harvard
Baban, Lj. (2000). 'Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.', Ekonomski vjesnik, XIII(1-2), str. 133-134. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/200302 (Datum pristupa: 21.12.2024.)
Vancouver
Baban Lj. Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2000 [pristupljeno 21.12.2024.];XIII(1-2):133-134. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/200302
IEEE
Lj. Baban, "Prof. dr.sc. Jozo Previšić, doc. dr.sc. Đurđana Ozretić Došen: MEĐUNARODNI MARKETING, Masmedia, Zagreb, 1999.", Ekonomski vjesnik, vol.XIII, br. 1-2, str. 133-134, 2000. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/200302. [Citirano: 21.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
200302
URI
https://hrcak.srce.hr/200302
Datum izdavanja:
15.4.2002.
Posjeta: 1.065
*