Izvorni znanstveni članak
Izbor načina ulaska poduzeća na inozemna tržišta
Boris Šuštar
; Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Poduzeća koja prvi put ulaze na inozemna tržišta i poduzeća koja inozemno posluju, u procesu planiranja inozemnog marketinga analiziraju i biraju optimalni način ulaska na inozemna tržišta.
Sistemačni izbor način ulaska na inozemna tržišta od velikog je značenja
jer se poduzeća, u slučaju nepravilnog načina ulaska, suočavaju sa suboptimalnošću poslovanja u inozemnoj djelatnosti. Način ulaska poduzeća na inozemna tržišta zasniva se na brojnim organizacijskim instrumentima inozemnog marketinga. Primjena pojedinih oblika poslovanja zavisi od situacije na inozemnim tržištima. Alternativni se
organizacijski instrumenti specifično ponašaju i odgovaraju inozemnim tržišnim osobitostima. Zato poduzeća moraju analizirati, ocjenjivati i kontinuirano pratiti brojne poslovne elemente i uvjete gospodarenja, kao što su inozemna tržišna koncentracija, konkurencija na inozemnim tržištima, potražnja u inozemnim tržišnim uvjetima itd. Ulaz na inozemna tržišta može biti samo na način koji je prilagođen inozemnom ekonomskom okruženju i koji osigurava maksimalnu uspješnost inozemnih marketing-aktivnosti.
Ključne riječi
Hrčak ID:
200547
URI
Datum izdavanja:
16.7.2001.
Posjeta: 1.567 *