Review article
Inovativni podsustavi menadžmenta
Dario Dunković
Abstract
U radu se razmatra utjecaj informacijske tehnologije na suvremene poslovne sustave, polazi se od zahtjeva sofisticiranog pristupa kojim bi se prioritetno restrukturirao' postojeći menadžment - sustav. Potrebita je neophodna tranzicija poslovanja uvođenjem aplikativnih rješenja
elektronskog poslovanja. U članku će biti obrađena problematika koja se odnosi na nastajanje i razvoj novih inovativnih podsustava menadžmenta (MIT, CRM, SCM, VBM, KM) i njihova svrha u novoj ekonomiji, kao i značaj inteligentne organizacije u kojoj djeluju. Bit će
razmotrene inovativne mjere uspješnosti poslovanja, zasnovane na financijskom menadžmentu koji koristi princip dodane vrijednosti. Menadžment funkcionira u uvjetima u kojima je strategija konkurencije
usmjerena na ljudsko znanje, informacijsku tehnologiju i kupca. Pored
uloge menadžmenta lancem dobave (SCM) i menadžmenta znanja (KM),
menadžment je odnosa s kupcem (CRM) jedan od kritičnih čimbenika prilagodavanja marketinga elektronskom poslovanju. Ovaj je članak doprinos poimanju modernog poslovnog sustava i nove ekonomije.
Keywords
nova ekonomija; menadžment informacijskom tehnologijom; inovativne mjere uspješnosti; menadžment lanca (em) dobave; menadžment odnosa (om) s kupcem
Hrčak ID:
200564
URI
Publication date:
16.7.2001.
Visits: 1.372 *