Glasnik Zaštite Bilja, Vol. 41 No. 3, 2018.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31727/gzb.41.3.2
Zastupljenost ekološkog voća na odabranim prodajnim mjestima u Gradu Zagrebu
Kristina Batelja Lodeta
orcid.org/0000-0002-8488-3490
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Petra Megla
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Snježana Kereša
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Anita Bošnjak Mihovilović
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Željka Mesić
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Vesna Očić
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Josip Gugić
; Sveučilišni odjel za studije more, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Sažetak
U Hrvatskoj se posljednjih godina povećala ukupna površina pod ekološkom poljoprivredom kao i površine pod ekološkim voćnjacima. Analizom ponude na izravnim i neizravnim prodajnim kanalima u Gradu Zagrebu tijekom 2017. godine utvrđeno je da je domaće ekološko voće prvenstveno zastupljeno u izravnim kanalima (tržnice). U neizravnim kanalima (hipermarketi i specijalizirane prodavaonice) ponuda voća je veća, no ono je prvenstveno iz zemalja EU. Ponuda domaće proizvedenog ekološkog voća na području Grada Zagreba nije zadovoljavajuća, ali budući da se radi o višegodišnjim kulturama, možemo očekivati povećanje ponude, homogeniju kvalitetu i dostatne količine te prisutnost i na drugim prodajnim kanalima.
Ključne riječi
ekološko voćarstvo; eko znak; kanali prodaje
Hrčak ID:
201103
URI
Datum izdavanja:
10.6.2018.
Posjeta: 1.863 *