Preliminary communication
ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI MERCHANDISINGA I INTERAKCIJE SA ZAPOSLENICIMA KAO DETERMINANTI PERCIPIRANE KVALITETE USLUGE U PROIZVODNO – DOMINANTNOM MALOPRODAJNOM OKRUŽENJU
Sandra Jelčić
; Faculty of Economics University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Abstract
Usluge se pružaju i koriste istodobno. Konačan ishod pružanja usluge ovisi o interakciji korisnika i onoga tko uslugu pruža. Interaktivni marketing je, stoga, važan stup marketinga usluga. No, što je s proizvodno – dominantnim maloprodajnim okruženjem u kojem interakcija sa zaposlenicima ne čini dominantan dio procesa pružanja usluga kao u čisto uslužnim okruženjima? Utječe li i u kojoj mjeri u tom slučaju interakcija sa zaposlenicima na percipiranu kvalitetu usluge? Ili kupci ipak daju prednost asortimanu proizvoda? Naime, u proizvodno – dominantnom maloprodajnom okruženju pitanje kvalitete usluge se odnosi i na mogućnost širokog izbora i proizvoda i marki proizvoda te na raspoloživost onih kojima su kupci lojalni i koje žele kupiti, različitog cjenovnog raspona i različite kvalitete. Svrha rada je istražiti utjecaj proizvodnog asortimana i interakcije sa zaposlenicima na percipiranu kvalitetu usluge u proizvodno – dominantnom maloprodajnom okruženju (tržište hipermarketa F BiH) te dati smjernice za upravljanje marketingom usluga u maloprodaji temeljem dobivenih rezultata istraživanja. Znanstveni doprinos istraživanja može biti sagledan u originalnosti predloženog modela istraživanja čije će empirijsko testiranje rezultirati razvojem novih znanstvenih spoznaja o merchandisingu i interakciji sa zaposlenicima kao prediktorima percipirane kvalitete usluge u proizvodnom – dominantnom maloprodajnom okruženju (hipermarketi).
Keywords
kvaliteta usluge; maloprodaja; tržište hipermarketa; F BiH
Hrčak ID:
204346
URI
Publication date:
30.1.2016.
Visits: 1.177 *