Prethodno priopćenje
ISTRAŽIVANJE UTJECAJA PRODAJNOG OSOBLJA/USLUGE NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
Sandra Soče Kraljević
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Ružica Šaravanja
; Alka d.o.o. Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Korisnici su najveća vrijednost svakog poduzeća te je njihovo zadovoljstvo putokaz ka uspješnom poslovanju u budućnosti. Istraživanja zadovoljstva korisnika se trebaju provoditi kontinuirano i njihova svrha je prilagođavanje promjenama što nastaju na tržištu, ali i aktivno djelovanje na tržištu. Na konkurentnom tržištu gdje se poduzeća natječu za korisnike, zadovoljstvo korisnika se gleda kao ključ razlike i postalo je ključni element poslovne strategije, a kao rezultat toga poboljšava se zadovoljstvo korisnika i pomaže stvoriti dobar imidž poduzeća i donosi pozitivne reakcije naših potencijalnih korisnika. Unatoč toj važnosti malo je empirijskih istraživanja provedeno među malim i srednjim poduzećima, posebno onih u zemljama u razvoju. Osnovni cilj ovog istraživanja je da se utvrdi utjecaj koji na ponašanje korisnika i njihovo donošenje odluke o kupnji ima prodajno osoblje odnosno pružena usluga.
Ključne riječi
istraživanje tržišta; zadovoljstvo korisnika; prodajno osoblje; usluga i donošenje odluke o kupnji
Hrčak ID:
204347
URI
Datum izdavanja:
30.1.2016.
Posjeta: 1.440 *