Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA PRODAJNOG OSOBLJA/USLUGE NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI

Sandra Soče Kraljević ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Ružica Šaravanja ; Alka d.o.o. Široki Brijeg, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb

str. 21-38

preuzimanja: 631

citiraj


Sažetak

Korisnici su najveća vrijednost svakog poduzeća te je njihovo zadovoljstvo putokaz ka uspješnom poslovanju u budućnosti. Istraživanja zadovoljstva korisnika se trebaju provoditi kontinuirano i njihova svrha je prilagođavanje promjenama što nastaju na tržištu, ali i aktivno djelovanje na tržištu. Na konkurentnom tržištu gdje se poduzeća natječu za korisnike, zadovoljstvo korisnika se gleda kao ključ razlike i postalo je ključni element poslovne strategije, a kao rezultat toga poboljšava se zadovoljstvo korisnika i pomaže stvoriti dobar imidž poduzeća i donosi pozitivne reakcije naših potencijalnih korisnika. Unatoč toj važnosti malo je empirijskih istraživanja provedeno među malim i srednjim poduzećima, posebno onih u zemljama u razvoju. Osnovni cilj ovog istraživanja je da se utvrdi utjecaj koji na ponašanje korisnika i njihovo donošenje odluke o kupnji ima prodajno osoblje odnosno pružena usluga.

Ključne riječi

istraživanje tržišta; zadovoljstvo korisnika; prodajno osoblje; usluga i donošenje odluke o kupnji

Hrčak ID:

204347

URI

https://hrcak.srce.hr/204347

Datum izdavanja:

30.1.2016.

Posjeta: 1.440 *