Pregledni rad
KRITIČKI OSVRT NA KONCEPT ORGANIZACIJE KOJA UČI
Nataša RUPČIĆ
Sažetak
Koncept organizacije koja uči svojim holističkim pristupom
nastoji pomiriti interese svih zainteresiranih strana. Cilj je
stvoriti okružje u kojem će ispunjavanje ciljeva svih
zainteresiranih strana biti prirodno i obnavljajuće te istodobno
jamčiti održivost. Ideja koja djeluje kao kohezivna sila između
menadžera i zaposlenih jest učenje kao prirodna čovjekova
potreba i način razvijanja potencijala i postizanja osobnoga
blagostanja, ali istodobno i obveza poduzeća kao jedinoga
načina kako ono može dugoročno osigurati opstanak u
ekonomiji znanja. Ovim radom nastoji se dati doprinos u
razumijevanju značajki koncepta organizacije, odnosno
poduzeća koje uči, sa svrhom kritičkoga sagledavanja
mogućnosti i implikacija njegova uvođenja. Iako su
identificirane mnoge nekonzistentnosti u pogledu koncepta
organizacije koja uči te zapreke njegovu uvođenju, ipak je
neprijeporno da treba mijenjati način gledanja na poduzeće i
okruženje, što unatoč nedostacima ovaj koncept pruža.
Ključne riječi
učeća organizacija; poduzeće koje uči; kritički osvrt
Hrčak ID:
19258
URI
Datum izdavanja:
31.12.2007.
Posjeta: 9.807 *