Izvorni znanstveni članak
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich
Željka Miklošević
; Odsjek za informacijske znanosti, Filozofski fakultet, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 10.664 Kb
str. 229-237
preuzimanja: 332
citiraj
APA 6th Edition
Miklošević, Ž. (2011). Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich. Osječki zbornik, Vol. 30 (xx), 229-237. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/207165
MLA 8th Edition
Miklošević, Željka. "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich." Osječki zbornik, vol. Vol. 30, br. xx, 2011, str. 229-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/207165. Citirano 06.05.2024.
Chicago 17th Edition
Miklošević, Željka. "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich." Osječki zbornik Vol. 30, br. xx (2011): 229-237. https://hrcak.srce.hr/index.php/207165
Harvard
Miklošević, Ž. (2011). 'Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich', Osječki zbornik, Vol. 30(xx), str. 229-237. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/207165 (Datum pristupa: 06.05.2024.)
Vancouver
Miklošević Ž. Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich. Osječki zbornik [Internet]. 2011 [pristupljeno 06.05.2024.];Vol. 30(xx):229-237. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/207165
IEEE
Ž. Miklošević, "Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju: reklamni oglasi Tvornice Georg Schich", Osječki zbornik, vol.Vol. 30, br. xx, str. 229-237, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/207165. [Citirano: 06.05.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
reklamni oglasi; međuratne godine; Georg Schicht; rodna ideologija
Hrčak ID:
207165
URI
https://hrcak.srce.hr/207165
Datum izdavanja:
20.12.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.021
*