Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.21857/y7v64t5q1y

Vino Amaro našeg društvenog sustava – posljedice odgojno-obrazovne i znanstvene politike

Renata Marinković ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 375 Kb

str. 107-125

preuzimanja: 339

citiraj


Sažetak

Osnovna zadaća našeg društvenog sustava ogleda se u osuvremenjivanju obrazovnog i školskog sustava. No pitanje je koliko je taj zadatak aktualiziran s obzirom na niz poteškoća – objektivnih i subjektivnih. Znanje, kao finalni rezultat odgojno-obrazovnog procesa, uključuje stjecanje kompetencija, postignuće ishoda, koji zajedno čine pretpostavku kvalitetnog obrazovnog sustava na svim razinama. Ovdje se posebno razmatra pitanje kvalitete visokog obrazovanja i njegova daljnjeg prosperiteta poštujući pritom psihološke standarde kompetencija ličnosti te nužne pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke edukativne procese. Sve to objedinjeno čini kvalitetan društveni standard kojim se bave i Odgojno Europska unija i Europski parlament. Pitanje cjelovite vertikale obrazovnog sustava finalizira se cjeloživotnim učenjem, koje ima najdirektnije veze s gospodarstvom. Tako sve rečeno čini pitanje nacionalne odgovornosti s posebnim naglaskom stavljenim na visokoškolsko obrazovanje i rezultate koji iz njega proizlaze.

Ključne riječi

cjeloživotno obrazovanje; društveni standardi; komunikacijska psihologija; nacionalna odgovornost; odgojno-obrazovni proces, pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke kompetencije; psihološki standardi kompetencija ličnosti; visokoškolsko obrazovanje; znanje

Hrčak ID:

213839

URI

https://hrcak.srce.hr/213839

Datum izdavanja:

23.11.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.157 *